Veelgestelde vragen

Waar spaar ik precies voor?

Je kan sparen voor:

  • Een gratis 2e bioscoopkaartje bij Pathé
  • Je 2e snack of drankje voor de halve prijs. Kijk voor het deelnemende assortiment op ah.nl/pathe
  • Je 2e 2xHD films voor Pathé Thuis gratis. Je betaalt dan € 11,99 voor 4 HD films voor Pathe thuis i.p.v. €23,99
  • Pathé Unlimited met 50% korting (abonnement van 4 maanden van 92 voor 46 euro)

Hoe werkt het sparen van Bioscoopzegels?

  • Ontvang van 2 september t/m 15 september bij elke 5 euro aan boodschappen* in de winkel of bij online bestellen 1 digitale Bioscoopzegel in de AH app bij je boodschappen.
  • Bij 4 bioscoopzegels heb je een volle spaarkaart.
  • Sparen doe je met je aankopen in de winkel en bij je online bestelling.
  • De spaaractie geldt alleen in Nederland en AH to go winkels zijn uitgezonderd van deze spaaractie.

Hoe werkt het sparen bij een AH Premium abonnement?
Heb je een AH Premium abonnement? Dan spaar je nog sneller, omdat je dubbele spaarzegels ontvangt. Dus bij besteding van elke 5 euro* krijg je 2 spaarzegels.

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt.

Ik heb nog filmvouchers van de vorige spaaractie, kan ik deze nog gebruiken?

De filmvouchers en vouchers voor een snack en/of drankje zijn helaas verlopen. Ze waren geldig t/m 31 augustus 2024.

Pathe Thuis vouchers zijn tot 2 jaar geldig na uitgiftedatum. Dus deze kan je nog wel gebruiken.

Kan ik mijn digitale bioscoopzegels aan iemand geven of kan ik ze van iemand krijgen? 
Ja dat kan. Degene die graag spaarzegels van jou zou willen, stuurt jou dan een verzoek om zegels te delen via WhatsApp bijvoorbeeld. Jij ontvangt dan een verzoek met een link daarin die uitkomt in de app. Via deze link kan je het aantal zegels intypen (door de + of – toets) die jij wilt weggeven.

Wat zijn de voorwaarden?

  • Je kan vanaf 2 september t/m 15 september 2024 Bioscoopzegels sparen.
  • Verzilveren van volle spaarkaarten voor de bioscoopvoucher, Pathé Thuis voucher, snacks en drankjes vouchers kan van 2 september 2024 t/m 19 januari 2025 via de AH app of op ah.nl/pathe. Verzilveren van volle spaarkaarten voor de Pathé Unlimited voucher kan t/m 20 december 2024.
  • De vouchers voor bioscoopkaartjes, snacks & drankjes en Pathé Thuis kunnen ingewisseld worden bij Pathe t/m 31 augustus 2025.  Via deze link: https://www.pathe.nl/voucher kan je ook de geldigheid controleren. De voucher voor Pathé Unlimited moet uiterlijk op 24 december 2024 worden ingewisseld bij Pathé via pathe.nl/ah.
  • Het betalen van de e-tickets kan uitsluitend via iDEAL. Op een andere manier betalen is niet mogelijk. Dus uitsluitend met een Nederlandse bankrekening te betalen.
  • De bioscoopkaartjes zijn op elke dag geldig.
  • De actie is alleen geldig bij Pathé (Bioscopen) in NL.
  • Indien er wordt gekozen voor een 3D, IMAX (3D), 4DX (3D), Dolby Cinema (3D) of ScreenX-voorstelling geldt er een toeslag. De extra toeslag betaal je bij het reserveren van je film bij Pathé.

Pathé Unlimited abonnement

Wat houdt een Pathé Unlimited abonnement in?
Dat is een abonnement voor 4 maanden dat je kan kopen met 50% korting van 92 euro voor 46 euro. Je kan hiermee onbeperkt naar de bioscoop, ontvang 10% korting op drankjes en snacks en veel meer. Kijk op www.pathe.nl voor alle voordelen.

  • Tijdens het activeren van het abonnement ga je akkoord met een directe betaling van €0,01. Dit is noodzakelijk voor de incasso als het abonnement na 4 maanden niet is opgezegd.
  • Pathe Unlimited zal als er geen opzegging is ontvangen na afloop van het 4 maanden abonnement, de daaropvolgende maand een bedrag van € 23,- per maand gaan incasseren.
  • Het abonnement kun je op ieder moment eenvoudig online opzeggen via je Mijn Club Pathé account op pathe.nl.
  • De minimale opzegtermijn is 1 maand.
  • Je abonnement is vanaf verzilvering bij Pathé 4 maanden geldig.

Verzilveren  / Kaartjes kopen

Hoe kan ik mijn volle spaarkaarten verzilveren voor vouchers voor bioscoopkaartjes, Pathé Thuis, Pathé Unlimited, drankjes en/of snacks?
Je koopt eerst een voucher die je later in kunt wisselen voor tickets, consumpties, HD films in Pathé Thuis of Pathé Unlimited.

  • Dat kan direct in de ah app; open je spaarkaart en klik op 'koop nu'. Of ga op web naar www.ah.nl/pathe, vergeet niet eerst in te loggen (anders ontvang je de korting niet).
  • Kies het gewenste item. Bij elke volle spaarkaart kun je een 2e GRATIS/ 2e halve prijs item kiezen. Dus doe er altijd 2 in je winkelmandje of een veelvoud van 2. Dit gebeurt niet vanzelf. Heb je 3 items in je winkelmandje? Dan krijg je er dus maar één gratis. Voor de korting op Pathé Unlimited hoef je maar 1 voucher in je winkelmandje toe te voegen.
  • Volg de stappen om je betaling af te ronden (alleen met iDeal). Je bioscoopzegels worden automatisch afgeschreven. Je ontvangt vouchers voor je bioscoopkaartjes, consumpties, Pathé Thuis of Pathé Unlimited in je e-mail. Hiermee kan je je bioscoopkaartjes, consumpties of 2e film voor Pathé thuis kopen of je Pathé Unlimited abonnement.

Voucher inwisselen voor Filmtickets, consumpties, HD films in Pathé Thuis of Pathé Unlimited. Hoe doe ik dat?

  • Voor Pathé thuis: ga naar www.pathe-thuis.nl/kado en klik op code inwisselen. Vul hier de vouchercode(s) in die je per mail hebt ontvangen.
  • Voor je bioscoopkaartje: ga naar www.pathe.nl of naar de Pathé app en kies de voorstelling waarvoor je tickets wilt bestellen.
  • Voor je consumpties: je kunt de vouchercodes vanuit je mail direct verzilveren bij een van de Pathé locaties aan de kassa. Je laat dan de QR code aan de kassa scannen. Zie www.ah.nl/pathe voor het deelnemende assortiment waarbij 2e halve prijs is.
  • Voor Pathé Unlimited: ga naar www.pathe.nl/ah en volg de stappen. In het proces van het activeren van het abonnement ga je akkoord met een directe betaling van € 0,01. Dit is noodzakelijk voor de incasso als het abonnement na 4 maanden niet is opgezegd.

Kan ik met mijn film vouchercode uit de mail ook in één van de Pathé locaties een bioscoopkaartje kopen?
Ja, in de bevestigingsmail heb je ook een QR code gekregen, deze kun je bij de kassa of ticketmachine (laten) scannen voor een bioscoopkaartje.

Het lukt mij niet mijn vouchercode te verzilveren bij Pathé (thuis), of ik krijg een foutmelding. Wat nu?
Neem hiervoor contact op met de Pathé klantenservice via klantenservice@pathe.nl, chat, social media en telefoon 088-5152000 (dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur, op donderdag t/m zaterdag tot 23.00 uur).

Vragen Pathé / Film

Bij het bestellen van de tickets bij Pathé moet ik, na het invullen van de vouchercode, alsnog voor een regulier ticket betalen. Hoe kan dat?
Je ontvangt 2 filmvouchers in de bijlage van de e-mail. Vermoedelijk heb je nog één filmvouchercode in jouw bezit die je kunt invullen bij het 2e filmticket. Zou je dit willen controleren?
Heb je wel per geselecteerde stoel één vouchercode ingevuld en wordt er alsnog gevraagd bij te betalen voor een regulier ticket? Neem dan contact op met de Pathé Klantenservice via mail klantenservice@pathe.nl, chat of telefoon 088-5152000.

Ik heb mijn filmvoucher bij Pathé verzilverd voor een voorstelling maar ik kan helaas niet gaan. Als ik mijn ticket annuleer, is mijn voucher dan verloren?
Als je voor de start van de voorstelling contact opneemt met de Pathé Klantenservice krijg jij een vervangende filmvoucher zodat je deze op een ander moment kunt gebruiken. De klantenservice van Pathé is dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur, op donderdag t/m zaterdag tot 23.00 uur. Je kunt contact opnemen via klantenservice@pathe.nl, chat, social media en telefoon 088-5152000.

Overig

Ik wil mijn aankoop van de Pathé Vouchers annuleren, kan dit?
Het is mogelijk binnen 14 dagen na aankoop van het aangeschafte product af te willen zien, onder de voorwaarde dat de ontvangen vouchercodes nog niet zijn verzilverd voor het product bij Pathé. Hiervoor kan je contact opnemen met Touch Incentive via de mail tickets@touchincentive.com of telefonisch op 010-2043005 o.v.v. jouw ordernummer.

Ik heb per ongeluk maar één voucher of een oneven aantal gekocht ipv 2 (of een meervoud), wat nu?
Hiervoor kan je contact opnemen met Touch Incentive via de mail tickets@touchincentive.com of telefonisch op 010-2043005 ovv jouw ordernummer.

Ik heb al bioscooptickets gekocht, kan ik deze nog annuleren en mijn geld terugkrijgen?
Nee, annuleren is helaas niet mogelijk. Als je je reservering wilt wijzigen kun je contact opnemen met de klantenservice van Pathé via mail klantenservice@pathe.nl, chat en telefoon 088-5152000. De klantenservice van Pathé is dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur, op donderdag t/m zaterdag tot 23.00 uur.

Ik ben de e-mail met de vouchers voor de bioskoopkaartjes, consumpties, Pathé Unlimited en/of Pathé Thuis kwijt. Wat moet ik doen?
Check eerst even je spambox. Niet gevonden?
Geen zorgen! Als je je naam en emailadres even doorgeeft waarmee je hebt besteld, dan stuur ik de e-mail nogmaals naar je toe.

Ik heb per ongeluk vouchers voor het verkeerde product gekocht, kunnen jullie de vouchers nog omruilen voor het juiste product?
Het is helaas niet mogelijk aangeschafte vouchers om te ruilen.

Het lukt mij niet mijn vouchercode te verzilveren bij Pathé, ik krijg een foutmelding. Wat moet ik nu doen?
Vervelend dat het niet gelukt is om jouw voucher te verzilveren, vermoedelijk is de voucher al gebruikt voor een andere voorstelling. Als dit niet het geval is adviseer ik je contact met de Pathé klantenservice op te nemen zodat zij jouw voucher kunnen controleren en je verder kunnen helpen. De klantenservice van Pathé is dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur, op donderdag t/m zaterdag tot 23.00 uur. Je kunt contact opnemen via klantenservice@pathe.nl, chat, social media en telefoon 088-5152000.

Sparen voor Bioscoopactie 2024; geen Bioscoopzegels ontvangen

Winkel 
Ik heb boodschappen in de winkel gedaan, maar geen of te weinig Bioscoopzegels ontvangen, wat nu?
Je krijgt geen fysieke plakstickers meer uitgereikt aan de kassa. Voor de Bioscoopactie kan je alleen digitaal sparen via de AH app op mobiel. Heb je de app geactiveerd op je mobiel? Dan spaar je al automatisch mee. Heb je ze toch niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen nagaan wat er fout is gegaan en lossen het ook meteen voor je op.

Online
Ik heb geen/te weinig Bioscoopzegels ontvangen bij mijn online bestelling, wat nu? 
Houd er rekening mee dat je bioscoopzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen worden bijgeschreven. Dit zie je ook terug in je spaargeschiedenis in de AH app. Heb je ze toch niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen nagaan wat er fout is gegaan en lossen het ook meteen voor je op.

Overig
Iemand heeft Bioscoopzegels aan mij gegeven via de AH app, ik zie deze niet terug op mijn spaarkaart.
Het kan zijn dat je jouw spaarkaart even moet vernieuwen, zodat je saldo wordt bijgewerkt. Sluit de AH app helemaal af (door weg te vegen) en start de app nogmaals opnieuw op. Kijk voor de zekerheid ook nog even in je spaargeschiedenis, daar zie je wanneer en hoeveel spaarzegels er bijgeschreven zijn. De spaargeschiedenis vind je door op de spaarkaartpagina rechts bovenin op de 3 puntjes te klikken of scroll naar beneden op je spaarkaartpagina.

Sparen voor Bioscoopactie: waarom alleen maar digitaal sparen?

Waarom kan ik alleen digitaal sparen voor Bioscoopkaartjes? 
Digitaal sparen biedt meerdere voordelen; je kan makkelijk zegels delen met anderen, je raakt nooit meer je zegels kwijt én je hebt altijd je volle spaarkaart(en) bij de hand. Ook mooi meegenomen, digitaal sparen is beter voor het milieu omdat we geen papieren spaarkaarten- en zegels meer nodig hebben.

Hoe kan ik een AH profiel maken oftewel m'n Bonuskaart activeren?
We leggen het je uit op onze speciale pagina www.ah.nl/mijn-ah aan de hand van handige video's.
Lukt het niet? Onze servicebaliemedewerkers helpen je graag in de winkel met het installeren van de AH app en het gebruik ervan.

Hoe gebruik ik de AH app? 
Je kunt terecht op www.ah.nl/app voor meer informatie over de AH app en hulp bij het installeren en het gebruik van de AH app. Hier vind je duidelijke stappenplannen en instructievideo's ook over digitaal sparen.

Waarom moet ik een mijnah.nl account activeren? Ik wil mijn gegevens niet delen. 
Om sparen in de AH app mogelijk te maken, is het nodig een Mijn AH account oftewel je Bonuskaart te activeren. Mijn AH biedt veel voordelen in de AH app, zoals bijvoorbeeld wekelijks unieke persoonlijke Bonusaanbiedingen in de Bonus Box. Dit is niet verplicht, je spaart zonder een Mijn AH account alleen niet mee voor de het 2e bioscoopkaartje GRATIS.

Ik heb geen mobiele telefoon. Hoe kan ik meesparen voor het 2e bioscoopkaartje gratis? 

In principe kan je alleen sparen met de AH app. Je kan de AH app ook op je tablet downloaden als je jouw volle spaarkaarten inzichtelijk wilt hebben. Als het echt niet anders kan, dan kan je ook sparen voor bioscoopkaartjes met je geactiveerde AH Bonuskaart bij je aankopen in de winkel. Je kan je Bonuskaart activeren op www.ah.nl/mijn-ah
Gebruik na het activeren je fysieke Bonuskaart bij je winkelaankopen. Op ah.nl/pathe kan je jouw digitale spaarkaarten verzilveren nadat je bent ingelogd met je ah.nl inloggegevens. Daar zie je ook of je voldoende volle spaarkaarten hebt gespaard.

Kan ik digitaal sparen ook uitschakelen?
Dat kan simpel door op de 3 puntjes te klikken op de spaarkaartpagina in de AH app. We leggen het ook uit op ah.nl/digitaalsparen