Veelgestelde vragen
Spaar nu voor je 2e Bioscoopkaartje GRATIS
Waar spaar ik precies voor?
Je spaart voor een gratis 2e bioscoopkaartje bij Pathé. Maar dat is niet alles. Je kan nog veel meer met je volle spaarkaart.
Je kan ook nog sparen voor;
- Je 2e snack* of drankje* GRATIS. *kijk voor het deelnemende assortiment op ah.nl/pathe
- Je 2e 2 HD film voor Pathé Thuis voor € 11,99
Hoe werkt het sparen voor het GRATIS 2e bioscoopkaartje, drankje, snack of Pathé Thuis?
- Ontvang bij elke 5 euro aan boodschappen* in de winkel of bij online bestellen 1 spaarzegel bij je boodschappen.
- Is je spaarkaart vol (4 spaarzegels)? Open je spaarkaart in de AH app en klik op ‘Koop nu’ om je bioscoopkaartjes, snacks, drankjes of Pathé Thuis films te kopen (2e gratis). Of ga naar ah.nl/pathe
- Sparen kan alleen digitaal via de AH app.
- Sparen doe je met je aankopen in de winkel en bij je online bestelling.
- De spaaractie geldt alleen in Nederland
- De AH to go winkels zijn uitgezonderd van deze spaaractie.
Hoe werkt het sparen bij een AH Premium abonnement?
Heb je een AH Premium abonnement? Dan spaar je nog sneller, omdat je dubbele spaarzegels ontvangt. Dus bij besteding van elke 5 euro* krijg je 2 spaarzegels.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, tabak, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt.
Tot wanneer kan ik sparen en de spaarkaart verzilveren voor het 2e bioscoopkaartje, Pathé Thuis, drankje of snack GRATIS?
Je kan vanaf 4 september t/m 17 september 2023 Bioscoopzegels sparen. De volle spaarkaarten kunnen van 4 september 2023 t/m 21 januari 2024 worden verzilverd in de AH app of op ah.nl/pathe voor een voucher. De vouchers kunnen ingewisseld worden bij Pathe t/m 31 augustus 2024.
Verzilveren / Kaartjes kopen
Hoe en waar kan ik de bioscoopkaartjes, drankjes en/of snacks en Pathé Thuis films kopen en mijn volle spaarkaart(en) verzilveren?
- Dat kan direct in de AH app: open je spaarkaart en klik op 'koop nu’. of ga naar www.ah.nl/pathe
- Kies het gewenste item. Bij elke volle spaarkaart kun je een 2e GRATIS item kiezen.
- Je moet wel zelf 2 tickets, consumpties of Pathé Thuis kaartjes in je mandje plaatsen, dit gebeurt niet vanzelf. Korting op 2e ticket/consumptie of Pathé Thuis geldt alleen bij 2 tickets of een veelvoud daarvan, dus bij 3 kaartjes krijg je maar één kaartje gratis.
- Volg de stappen om je betaling af te ronden. Je zegels worden automatisch afgeschreven. Je ontvangt de voucher voor je bioskoopkaartjes, consumpties of Pathé Thuis in je e-mail.
- Voor Pathé Thuis: ga naar pathe-thuis.nl/kado en klik op code inwisselen. Vul hier de vouchercode(s) in vanuit je mail.
- Voor je bioscoopkaartje: ga naar pathe.nl of de Pathé app en kies de voorstelling waarvoor je tickets wilt bestellen.
- Voor je consumpties: je kunt de vouchercodes vanuit je mail direct verzilveren bij een van de Pathé locatie. Zie ah.nl/pathe voor het deelnemende assortiment.
- Het betalen van de e-tickets kan uitsluitend via iDEAL. Op een andere manier betalen is niet mogelijk, dus je kunt uitsluitend met een Nederlandse bankrekening betalen.
- De bioscoopkaartjes zijn op elke dag van de week geldig
- De actie is alleen geldig bij Pathé in Nederland
- Indien er wordt gekozen voor een 3D, IMAX (3D), 4DX (3D), Dolby Cinema (3D) of ScreenX-voorstelling geldt er een toeslag. De extra toeslag betaal je bij het reserveren van je film bij Pathé.
Sparen voor Bioscoopactie 2023; geen Bioscoopzegels ontvangen
Winkel
Ik heb boodschappen in de winkel gedaan, maar geen of te weinig Bioscoopzegels ontvangen, wat nu?
Je krijgt geen fysieke plakstickers meer uitgereikt aan de kassa. Voor de Bioscoopactie kan je alleen digitaal sparen via de AH app op mobiel. Heb je de app geactiveerd op je mobiel? Dan spaar je al automatisch mee. Heb je ze toch niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen nagaan wat er fout is gegaan en lossen het ook meteen voor je op.
Online
Ik heb geen/te weinig Bioscoopzegels ontvangen bij mijn online bestelling, wat nu?
Houd er rekening mee dat je bioscoopzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen worden bijgeschreven. Dit zie je ook terug in je spaargeschiedenis in de AH app. Heb je ze toch niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen nagaan wat er fout is gegaan en lossen het ook meteen voor je op. Overig Iemand heeft Bioscoopzegels aan mij gegeven via de AH app, ik zie deze niet terug op mijn spaarkaart. Het kan zijn dat je jouw spaarkaart even moet vernieuwen, zodat je saldo wordt bijgewerkt. Dit doe je door de pagina met de spaarkaart omlaag te slepen. Werkt dat niet? Sluit dan de app helemaal af (door weg te vegen) en start de app nogmaals opnieuw op. Kijk voor de zekerheid ook nog even in je spaargeschiedenis. Die vind je o.a. door op de spaarkaartpagina rechts bovenin op de 3 puntjes te klikken.
Ik zie dat ik digitaal spaar in de AH app, kan ik dat uitzetten?
Dat kan je uitzetten op de spaarpagina. Klik rechtsboven in de app op de 3 stippen en vervolgens op ‘stoppen met digitaal sparen’ in het menu. Als je bij een volgende spaarcampagne wel mee wilt sparen, dan kan je dat zelf weer aanzetten. Bovendien raak je je volle spaarkaarten en/of zegels kwijt. Dus zorg er dan eerst voor dat je deze hebt verzilverd of aan iemand anders gegeven hebt.
Sparen voor Bioscoopactie: waarom alleen maar digitaal sparen?
Waarom kan ik alleen digitaal sparen voor Bioscoopkaartjes?
Digitaal sparen biedt meerdere voordelen; je kan makkelijk zegels delen met anderen, je raakt nooit meer je zegels kwijt én je hebt altijd je volle spaarkaart(en) bij de hand. Ook mooi meegenomen, digitaal sparen is beter voor het milieu omdat we geen papieren spaarkaarten- en zegels meer nodig hebben.
Hoe kan ik een AH profiel maken oftewel m'n Bonuskaart activeren?
We leggen het je uit op onze speciale pagina www.ah.nl/mijn-ah aan de hand van handige video's. Lukt het niet? Onze servicebaliemedewerkers helpen je graag in de winkel met het installeren van de AH app en het gebruik ervan.
Hoe gebruik ik de AH app?
Je kunt terecht op www.ah.nl/app voor meer informatie over de AH app en hulp bij het installeren en het gebruik van de AH app. Hier vind je duidelijke stappenplannen en instructievideo's ook over digitaal sparen.
Waarom moet ik een mijnah.nl account activeren? Ik wil mijn gegevens niet delen.
Om sparen in de AH app mogelijk te maken, is het nodig een Mijn AH account oftewel je Bonuskaart te activeren. Mijn AH biedt veel voordelen in de AH app, zoals bijvoorbeeld wekelijks unieke persoonlijke Bonusaanbiedingen in de Bonus Box. Dit is niet verplicht, je spaart zonder een Mijn AH account alleen niet mee voor de het 2e bioscoopkaartje GRATIS.
Ik heb geen mobiele telefoon. Hoe kan ik meesparen voor het 2e bioscoopkaartje gratis?In principe kan je alleen sparen met de AH app. Je kan de AH app ook op je tablet downloaden als je jouw volle spaarkaarten inzichtelijk wilt hebben. Als het echt niet anders kan, dan kan je ook sparen voor bioscoopkaartjes met je geactiveerde AH Bonuskaart bij je aankopen in de winkel. Je kan je Bonuskaart activeren op www.ah.nl/mijn-ah Gebruik na het activeren je fysieke Bonuskaart bij je winkelaankopen. Op ah.nl/pathe kan je jouw digitale spaarkaarten verzilveren nadat je bent ingelogd met je ah.nl inloggegevens. Daar zie je ook of je voldoende volle spaarkaarten hebt gespaard.
Kan ik digitaal sparen ook uitschakelen?
Dat kan simpel door op de 3 puntjes te klikken op de spaarkaartpagina in de AH app. We leggen het ook uit op ah.nl/digitaalsparen
Ik heb geen AH app en mobiele telefoon. Hoe zet ik digitaal sparen dan uit?
Je kan het alleen maar uit zetten in de AH app of op een tablet met de AH app. We doen niets met jouw gespaarde zegels, daarom hoeft het ook niet per se uit gezet te worden. Het kan geen kwaad.
Sparen voor de bioscoopactie: 2e drankje en/of snack GRATIS.
Waarom kan ik niet Popcorn, Nacho's en drankjes met elkaar combineren?
In je mail ontvang je twee vouchercodes die je recht geven op een consumptie van hetzelfde soort voor de prijs van 1. Dus bijvoorbeeld 2x Nacho's óf 2x Popcorn. Je kunt natuurlijk wel 3 volle spaarkaarten inleveren voor 2 x Nacho’s, 2x Popcorn en 2 drankjes.
De prijzen van de drankjes verschillen normaal van prijs. Waarom betaal ik 1 vaste prijs voor alle drankjes?
Omdat we diverse drankjes aanbieden is er gekozen voor 1 vaste prijs voor alle deelnemende drankjes. Wel heb je recht op 15ct statiegeld per petfles dus 30ct bij 2 petflessen. Op de € 3.40 die je betaalt kun je dus 30ct terugkrijgen door je petflessen in te leveren bij een verplicht innamepunt zoals Albert Heijn. Bij Pathé kun je je petflessen doneren aan een goed doel. Hierover kun je meer lezen op www.pathe.nl/statiegeld
Overig
Ik wil mijn aankoop van de Pathé Vouchers annuleren, kan dit? Zo ja, krijg ik dan ook mijn volle spaarkaart terug?
Het is mogelijk binnen 14 dagen na aankoop van het aangeschafte product af te willen zien, onder de voorwaarde dat de ontvangen vouchercodes nog niet zijn verzilverd voor het product bij Pathé. Wij zullen de ontvangen vouchercodes laten blokkeren door Pathé. Zodra zij dit hebben bevestigd kunnen we het betaalde bedrag terugstorten. Hierbij ontvang je, naast het betaalde bedrag, ook het aantal ingeleverde volle spaarkaarten terug.
Ik heb bioscooptickets gekocht, kan ik deze nog annuleren en mijn geld terugkrijgen?
Nee, annuleren is helaas niet mogelijk. Als je je reservering wilt wijzigen kun je contact opnemen met de klantenservice van Pathé via mail klantenservice@pathe.nl, chat en telefoon 088-5152000. De klantenservice van Pathé is dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur, op donderdag t/m zaterdag tot 23.00 uur.
Ik heb per ongeluk vouchers voor het verkeerde product gekocht, kunnen jullie de vouchers nog omruilen voor het juiste product?
Het is helaas niet mogelijk aangeschafte vouchers om te ruilen.
Ik ben de e-mail met de vouchers voor de bioskoopkaartjes, consumpties en/of Pathé Thuis kwijt. Wat moet ik doen?
Allereerst geen paniek. Check eerst even of de mail niet per ongeluk tussen je spam of ongewenste mail is gekomen. Kan je het daar ook niet vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je je naam en e-mailadres doorgeeft waarmee je hebt besteld, lossen we het meteen voor je op.
Kan ik mijn digitale bioscoopzegels aan iemand geven of kan ik ze van iemand krijgen? Ja dat kan. Degene die graag spaarzegels van jou zou willen, stuurt jou dan een verzoek om zegels te delen via WhatsApp bijvoorbeeld. Jij ontvangt dan een verzoek met een link daarin die uitkomt in de app. Via deze link kan je het aantal zegels intypen (door de + of – toets) die jij wilt weggeven.
Kan ik met mijn film vouchercode uit de mail ook in een van de Pathé locaties een bioscoopkaartje kopen?
Ja in de bevestigingsmail heb je ook een QR code gekregen, deze kun je bij de kassa of ticketmachine scannen voor een bioscoopkaartje wanneer er beschikbare plekken vrij zijn voor jouw gewenste film en tijdstip.
Vragen Pathé / Film
Moet ik, om gebruik te maken van het 2e product gratis, de vouchers tegelijk inleveren bij Pathé?
Nee, je kunt de vouchers op verschillende momenten verzilveren bij Pathé. Je kunt dus ook gebruik maken van deze actie als je alleen naar de bioscoop gaat.
Ik heb mijn filmvoucher bij Pathé verzilverd voor een voorstelling maar ik kan helaas niet gaan. Als ik mijn ticket annuleer, is mijn voucher dan verloren?
Als je voor de start van de voorstelling contact opneemt met de Pathé Klantenservice krijg jij een vervangende filmvoucher zodat je deze op een ander moment kunt gebruiken. De klantenservice van Pathé is dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur, op donderdag t/m zaterdag tot 23.00 uur. Je kunt contact opnemen via klantenservice@pathe.nl, chat, social media en telefoon 088-5152000.
Tot hoelang zijn mijn Pathé Vouchers geldig?
De vouchers zijn geldig t/m 31 augustus 2024, daarnaast kun je via deze link: Pathé Vouchers - Pathé (pathe.nl) ook de geldigheid controleren.
Bij het bestellen van de tickets bij Pathé moet ik, na het invullen van de vouchercode, alsnog voor een regulier ticket betalen. Hoe kan dat?
Je hebt per ontvangen filmvoucher van de Albert Heijn recht op 1 regulier filmticket. Vermoedelijk heb je nog een filmvouchercode in bezit die je kunt invullen bij het 2e filmticket. Zou je dit willen proberen? Als je geen 2e vouchercode ontvangen hebt kijk ik dit graag voor je na. Heb je wel per geselecteerde stoel een vouchercode ingevuld en wordt alsnog gevraagd bij te betalen voor een regulier ticket? Neem dan contact op met de Pathé Klantenservice.
Het lukt mij niet mijn vouchercode te verzilveren bij Pathé, ik krijg een foutmelding. Wat moet ik nu doen?
Vervelend dat het niet gelukt is om jouw voucher te verzilveren, vermoedelijk is de voucher al gebruikt voor een andere voorstelling. Als dit niet het geval is adviseer ik je contact met de Pathé klantenservice op te nemen zodat zij jouw voucher kunnen controleren en je verder kunnen helpen. De klantenservice van Pathé is dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur, op donderdag t/m zaterdag tot 23.00 uur. Je kunt contact opnemen via klantenservice@pathe.nl, chat, social media en telefoon 088-5152000.
Ik kan/wil niet online reserveren, kan ik mijn filmvouchers ook in de bioscoop inleveren?
Dit kan zeker, houd er wel rekening mee dat voorstellingen uitverkocht kunnen zijn en jouw favoriete zitplaatsen niet meer beschikbaar zijn. Wij adviseren jou te bellen naar de reserveerlijn van Pathé (0900-2357284 € 1,60 per gesprek) zodat je gegarandeerd bent van jouw plek!